One wire komunikace

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Červenec 22 11:36:59 CEST 2016

On to nezkoumá, detekuje hodinový pulz z mastera a v daný okamžik buď
stáhne sběrnici do nuly nebo ji nechá být a nahoru ji vytáhne pullup.

Pročtěte si předepsané časování 1-wire, tam je to vše uvedené.

Co se týká detekce nepřipojeného vývodu, tak mohu posložit jen jedním
konkrétním příkladem (STM6822), který si občas zatáhne za vývod vysokou
impedancí a pokud se napětí pohne, tak je nepřipojený.

Tomáš