RC clen v buck menici

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červenec 22 10:58:53 CEST 2016

On Fri, 22 Jul 2016, hwnews konference wrote:

> nasel jsem tenhle dokument od TI
> http://www.ti.com/lit/an/slyt465/slyt465.pdf

Vzhledek k tomu ze tlumi spicky vznikajici na vystupni civce je tohle
zapojeni nejkratsi cesta jak je zkratovat.

Ten clen by mel na chvili prevzit proud civky nez dojde k otevreni spinace
nebo rekuperacni diody. Kondenzator by mel mit kapacitu aby to po tu dobu
zvladl brat aniz by zaporne napeti na nem prekrocilo nejakou mez kterou
povazujete za bezpecnou pro spinace. Odpor omezuje max proud pri sepnuti
spinace, ale je treba brat v uvahu ze zvysuje to zaporne napeti o ubytek
na odporu takze to je treba pripocitat k napeti na kondenzatoru.

>>> RV