wxWidgets vs. qt

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Červenec 21 20:31:28 CEST 2016

On 21. 7. 2016 19:48, Miroslav Mraz wrote:
> Já nevím, ale připadá mi to ve windows úplně stejné jako jiné windows
> aplikace ale to bude tím, že se windows vyhýbám jak čert kříži. Takové
> jemné detaily jestli to jen emuluje nebo vytváří nějaké nativní
> widgety jsou pod mou rozlišovací úrovní. Důležité je, že to stejně
> funguje.

Tak v tomto sa nezhodneme.  Softver musi mat aj nejaku stabnu kulturu. S
postupujucim casom - cim viac sa musim trapit so softverovymi
exkrementami nasich indickych kolegov - som o tom stale viac presvedceny.

> Spíš bych se zajímal o to, jak bude kód udržovatelný. Třeba přechod z
> Qt3 na Qt4 byla tragédie - znamenalo to aplikaci skoro úplně předělat.
> Přechod z Qt4 na Qt5 už je dost v pohodě. Jak je to pro WX ?

Vaznejsie problemy si nevybavujem (absolvoval som iba 2.8->3.0). Jedina
drastickejsia zmena bol prechod na Unicode.

-m-