wxWidgets vs. qt

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 19:48:53 CEST 2016

Já nevím, ale připadá mi to ve windows úplně stejné jako jiné windows
aplikace ale to bude tím, že se windows vyhýbám jak čert kříži. Takové
jemné detaily jestli to jen emuluje nebo vytváří nějaké nativní widgety
jsou pod mou rozlišovací úrovní. Důležité je, že to stejně funguje.
Spíš bych se zajímal o to, jak bude kód udržovatelný. Třeba přechod z
Qt3 na Qt4 byla tragédie - znamenalo to aplikaci skoro úplně předělat.
Přechod z Qt4 na Qt5 už je dost v pohodě. Jak je to pro WX ?

Mrazík