wxWidgets vs. qt

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 18:53:42 CEST 2016

Qt styly umí samosebou taky, dá se to dost jednoduše nastavit, takže
když se mi GTK widgety nelíbí, můžu si nastavit windows styl i na
Linuxu, případně si udělat vlastní - a může být i hodně divný.
Co jsem koukal teď do dokumentace wx, docela se to qt začíná podobat,
takže výběr bude asi dost těžký. Fakt je, že licenci jsem nikdy moc
neřešil, protože programy byly určeny pro spolupráci s nějakou
krabičkou, takže jedno bez druhého bylo k ničemu a tak nebyl problém dát
zákazníkovi i zdrojáky. Což motivuje psát to trochu lépe.
Ale zřejmě jde i aplikaci uzavřít, pokud je dynamicky linkována. Ono to
v té open source verzi ani jinak linkovat nejde, protože vytvořit ty
statické knihovny libQt*.a lze (zřejmě, nezkoušel jsem) jen po hodně
velkém úsilí.

Mrazík