Re: zabezpečovačka Jablotron s ethernet nemá někdo a DHCP problém

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:28:26 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 21.07.2016 od Martin Záruba:

> Rád bych alespoň touto cestou poděkoval panu Asterovi nejen za to,
> že mě přesvědčil (moc nemusel) na Mikrotik, ale pak vydatně pomohl s
> nastavením. Nemyslím si, že jsem úplný bfu, ale to, co umí Mikrotik
> (za necelých 1000 Kč) mě fascinuje. Lecos už chápu, ale vždy mě
> překvapí, co vše tam jde udělat.

Ano, Mikrotik je super, dá se na něm nastavit opravdu snad úplně
všechno, já jsem si s ním taky hodně moc vyhrál a používal jsem ho
několik let. Bohužel při přechodu na vyšší rychlosti internetu mi pak
přestal dostačovat svou rychlostí, tak jsem přešel na Cisco a
Mikrotika mám někde v krabici.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem