zabezpečovačka Jablotron s ethernet nemá někdo a DHCP problém

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červenec 20 21:25:51 CEST 2016

Nemá někdo ty nový zabezpečovačky od Jablotronu co jsou napojený na
dispečink,
 kolega když tak upřesní typ, ale předpokládám, že to bude u všech stejný.
Máme zajímavý problém. Ona si šáhne na DHCP veme adresu pak ji s naprostým
klidem

behem tak 3 vterin uvolní, takže v dhcp je volná, nicméně ona si ji nechá a
používá jí.

Je tu někdo kdo ji má a dokázal by testnout (musí mít dhcp server na kterém
je,

vidět naboundová adresa a i uvolněná, já to testoval na mikrotíku).

Zajímalo by mě jestli to je nějaký obecný bug, nebo nějaká chyba u nás,
neboť se

domnívám, že si tohle nemůže klient dovolit, respektivé může, ale je to

celkem blbý.....

Chápu kdyby ji neuvolnila tak běží timeout, který ma server nastavený, ale
ona ji

fakt s klidem uvolní pro další pouziti....

Zdeněk Aster