Reklamace gelove Pb baterie

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Červenec 20 14:14:19 CEST 2016

Tak predevzim musim TME pochvalit  nebot mam novou baterii na stole
(jeste jsem ji tedy nemeril :-).

Nevim tedy co a jak zafungovalo, ale jednak jsem se tedy probojoval az
na pana reditele, ktery me ujistil, ze nikdo baterii zkoumat nebude a
zbozi vymeni, ale ze ji mam poslat zpet aby to mohli vyreklamovat.

Pak jsem dle nekoho zde napsal ten reklamacni formular s tim, ze zbozi
nechci vracet a ze pozaduji zaslat nove bezvadne. Prisla mi do mailu
akceptace a zahajeni reklamacky. Pak mi tedy volal znovu pan reditel,
zda tedy to chci reklamovat a pokud ano, ze to mam poslat.
No a druhy den rano mi napsala nejaka sekretarka, ze zbozi na vymenu je
pripraveno k odeslani.

Ja jsem baterku tu vadnou nakonec hodil na tester a pri vybijeni 0.2C
mela jen cca 2Ah a napeti se nevratilo nad 6V jak je bezne. I tak jsem
ji tedy zaslal zpet.

RV