Re: Tip na nějaký USB-to-CAN adaptér z Číny

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Úterý Červenec 19 21:33:03 CEST 2016

Nebude lepsi Lawicel ?
Uz je to dlouho co jsem ho pouzil, ale tusim ze na to existuje vice softu od
ruznych lidi.
http://www.ebay.com/itm/CAN-Interface-USB-LAWICEL-/262507967478?hash=item3d1eb1b3f6:g:G8AAAOSwYshUY00l

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 19. července 2016 18:54
Předmět: Tip na nějaký USB-to-CAN adaptér z Číny

Nemáte prosím někdo ověřený nějaký funkční čínský USB adaptér pro CAN?
Něco jako je třeba:
http://www.ebay.com/itm/USB-CAN-USB-to-CAN-Bus-Converter-Adapter-USB-Cable-/120934467369
nebo
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-USB-CAN-adapter-USB-to-CAN-bus-adapter-USB-to-CAN-bus-converter-CAN/1715352967.html

Jde hlavně o to, aby to mělo použitelný SW pro monitoring sítě a ruční
odesílání zpráv.

Jsem v problému trochu ztracen. Tak nevím, jestli se snažit jít cestou
nějakého
adaptéru s podporou SocketCAN a používat to na Linuxu, nebo se spoléhat
na případný přibalený Windows software.

Zatím se mi dostal do ruky IXXAT USB-to-CAN compact, ale je to verze 1.5.
A SocketCAN podporují až od verze 2, takže to nevyzkouším.
Přibalený free Windows SW je poměrně dost jednoduchý a hlavně pracný
na používání, žádný alternativní jsem pro tento adaptér nenašel.

Díky za případné tipy nebo osvětu.
PL