Je mozne odposlouchavat komunikaci pres USB?

HUDA hudaklan na volny.cz
Úterý Červenec 19 20:18:44 CEST 2016

Nebude lepší odposlouchávat přímo OBD. Na K lince jde většinou
sériová komunikace s úrovní 0-12V obousměrně, na L lince jednosměrně.
Rychlost povětšinou 10400. Takže vám stačí jenom číst data na K lince
(popřípadě i na L lince) a nemusíte se zabývat USBéčkem.

HUDA