Je mozne odposlouchavat komunikaci pres USB?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 19 19:47:06 CEST 2016

Zdravim,

mam fungujici interface OBD - USB, na strane USB je osazeno FTDI. SW pro
auto komunikuje primym pristupem a vyzaduje drivery FTDI. Protoze bych
rad postavil nejakeho cmuchala a logger, chtel bych nejprve zjistit,
jaka data tam vlastne chodi (neni to CAN, chodi to -zrejme- pres K-line,
stare dieselove Volvo), tvari se to, jako ze tam pro vycitani dat musi
byt oboustranna komunikace.

Je tohle nejak SW resitelne, nebo se musim napichout na nohy toho FTDI a
odposlouchavat druhym prevodnikem?

Zazlobila mne nejaka logika v automatu a podle offline cteni je to jeden
ze solenoidu, ale docela rad bych to hlaseni chtel videt v realnem case
a jezdit porad s notebookem se mi moc nechce - nejaky jednocip s malym
displejem by se mi libil vic.

Diky.

Pavel Kutina