Tip na nějaký USB-to-CAN adaptér z Číny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 19 18:54:52 CEST 2016

Nemáte prosím někdo ověřený nějaký funkční čínský USB adaptér pro CAN?
Něco jako je třeba:
http://www.ebay.com/itm/USB-CAN-USB-to-CAN-Bus-Converter-Adapter-USB-Cable-/120934467369
nebo
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-USB-CAN-adapter-USB-to-CAN-bus-adapter-USB-to-CAN-bus-converter-CAN/1715352967.html

Jde hlavně o to, aby to mělo použitelný SW pro monitoring sítě a ruční
odesílání zpráv.

Jsem v problému trochu ztracen. Tak nevím, jestli se snažit jít cestou
nějakého
adaptéru s podporou SocketCAN a používat to na Linuxu, nebo se spoléhat
na případný přibalený Windows software.

Zatím se mi dostal do ruky IXXAT USB-to-CAN compact, ale je to verze 1.5.
A SocketCAN podporují až od verze 2, takže to nevyzkouším.
Přibalený free Windows SW je poměrně dost jednoduchý a hlavně pracný
na používání, žádný alternativní jsem pro tento adaptér nenašel.

Díky za případné tipy nebo osvětu.
PL