3D tisk - problem s ucpavanim s PLA a malymi prurezy

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Červenec 18 21:17:56 CEST 2016

- zmensit retrakciu
- zlepsit chladenie studenych casti extrudera

Ten valcek na konci je OK, kopiruje vnutorny tvar trysky.

PLA makne pri nizkej teplote - ak zmakne aj v studenej casti extrudera,
roztlaci sa a zasekne sa o rozne spoje a prechody medzi konstrukcnymi
castami extrudera.

-m-