vybuchujuce low-ESR kondenzatory

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 18 12:13:15 CEST 2016

Pockaj, ten japonec odisiel do ciny, kde potom cinsky vyrobca zacal
vyrabat zle kondiky. Ale japonske kondiky od Rubyconu s dobrym
elektrolytom boli v poriadku, nie?
A ti "kvalitni" vyrobcovia predsa kupovali kvalitne kondiky. Cinsky
lowend kupovali hadam len ti menej seriozni...

Dňa 18. júla 2016, 12:03, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: