vybuchujuce low-ESR kondenzatory

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červenec 18 11:46:19 CEST 2016

Mna elektrolytitida zastihla v plnej sile. V LHC som vymienal nejakych
50 napajacich zdrojov v mojich geretoch. Pouzivame tento model uz dlhe
roky, je to naozaj dobre navrhnuty priemyselny zdroj. Niektore bezia uz
30 rokov. No a po spusteni zacali odchadzat.

Najprv jeden model, potom druhy. Tak som ich vymenil pre istotu vsetky,
a bolo tam systematicky vidiet nafuknutie, niektore uz vybuchli a zlyhali.

Problem s nasim internym skladom je, ze sa tam neda reklamovat, ani ti
nedokazu povedat ziadne konkretne informacie o povode tovaru. Takze
kupit novy nemalo ziaden zmysel, lebo nevies ci este nie su zo starej
serie. Takze som musel hladat iny zdroj zdrojov, co sa zase nepacilo
skladnikom, pac to co maju na sklade musim kupovat zo skladu. Kocurkovo...