Re: [OT] [pátek] Zahradník se baví (ale jinej)

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Červenec 17 09:27:28 CEST 2016

Proč teda veškerý vědecký pokrok, mechanizace a automatizace? Máme málo
lidí na to, aby se dělalo lopatama? Pořád myslim, že než aby se v
hydroponice motal člověk a hlava nehlava zalíval (místo toho může dělat
reporty v powerpointu kolik toho vypěstoval), bude stačit jeden robot,
co dodá optimální množství živin a vláhy, případně to i sklidí a zchladí
(v ideálním případě by tak mohla fungovat předsunutá základna bez
posádky zcela automaticky).
Ostatně tohle částečně funguje už dnes, jen se většinou sází ručně a
dávkovače jsou dedikované pro každou sazenici.