Re: [OT] [pátek] Zahradník se baví (ale jinej)

Sobota Červenec 16 14:42:54 CEST 2016

Libi se mi, jak to zatluce ten plevel do zeme ;-)
Jako dobry napad, treba ve skleniku by urcite slo udelat sledovani
vseho, individualni pece, sbirani slimaku nejakou prisavkou atp... Spis
ale nez takove portalove reseni ktere bude choulostive, roboticka ruka
zavesena nekde uprostred.
Ekonomicky to ale bude urcite nesmysl ;-)