Etalon napatia v Praktickej elektronike

balu balu na k-net.fr
Sobota Červenec 16 14:07:22 CEST 2016

Hej, nieco podobne som myslel.

Uz aj ja v mojom pokrocilom veku citim, ze papierovy casopis na tuto temu nie je uplne optimalny, by som si dovolil povedat az nemoderny.

Si zober, ze by si chcel nieco vyrobit. Musis si z papieroveho casopisu oscanovat, alebo okopirovat na foliu, potom to nevyjde, ma to inu velkost, nie je dost tmave... Elektronicka verzia je urcite nutnostou. Aj keby tam neboli vsetky zdrojaky, tak aspon skompilovane binarky, pdfka s motivmi, zoznamy suciastok, ktore okopirujes, alebo rovno objednas.

Nevravim, ze generacia do 30 papierovy casopis do ruk uz asi ani nevezme. Ale to je na krcmove plkanie :))