Etalon napatia v Praktickej elektronike

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Sobota Červenec 16 12:51:00 CEST 2016

V ramci vikendovych nakupov som to amaro v trafike uvidel, no tak som ho s vykrikom "a nech deti hladuju!" kupil. Neviem, kolko je z toho remitancia, ale ak maju v nahodne vybranej trafike v zaprasenom juznoslovenskom mestecku, kde sa akykolvek elektronicky ci elektrotechnicky priemysel vyskytuje len v stopach, pat kusov (teda teraz uz len styri), ten celkovy naklad nemoze byt az taky beznadejny...

A ani ten obsah nie je az taky beznadejny. Okrem Zenitoveho etalonu je tam aj ten clanok o charlieplexingu z pera tuna pana kolegu Fucika celkom pekny, konstrukcie komunikacnej supravy ci pocitadla motohodin mozu pomoct praktikom, ktori prave nieco take potrebuju, a ani ten reklamny usek nie je nejako zvlast katastrofalny... Takze vcelku pomer cena/vykon zase tak velmi nezaostava za inymi tlacovinami.

Ten problem so softom podla mna riesitelny je, ale musela by si to zobrat pod patronat priamo redakcia s nejakym ftp a/alebo nejakym svn/git serverom, ktore by predstavovali urcitu zaruku dostupnosti; je otazne, ci na to maju kapacity, a ci s tym autori konstrukcii suhlasia. Vlastne nezaujimam sa o to, mozno to uz aj existuje (?).

Myslim, ze Elektor by sa clankom nebranil, a vzhladom na ich "pan(zapado)europskost" maju okrem radovo vacsieho nakladu urcite vyriesenu aj infrastrukturu: jednak ten soft, druhak predaj kitov zverejnenych konstrukcii (co mozno tiez trocha tomu amaru chyba), tretak preklady a jazykove korektury. Ergo, k nim bude cesta lahka. Tipujem, ze si myslel na toto, a nie nejake ine lokalne odborne casopisy v krajinach Visegradskej stvorky ci Pobaltia...

wek

-----Original Message-----

From:  Jindrich Fucik <fulda at seznam.cz>
Subj:  Re: Etalon napatia v Praktickej elektronike
Date:  Sat 16. Jul 2016 9:00
Size:  622 bytes
To:  HW-news <hw-list at list.hw.cz>

Dne 15.7.2016 v 21:50 balu napsal(a):

> ale rozmyslam ze to posleme do nejakeho ineho platku. Kolko ludi
> (radovo) si ten casopis kupuje?

Já mám pøedplatné, ale za nejvìt¹í úpadek kvality pova¾uji to, ¾e zaèali
otiskovat moje èlánky.

Spí¹ tedy jako ti¹tìné médium mají problém s tím, ¾e v dne¹ní dobì
atraktivní konstrukce jsou zalo¾ené na malém mno¾ství hardware a velkém
mno¾ství software a ten v tom èasopisu tak nìjak schází.