Pár dotazů k HUAWEI LTE Cube - modemu od T-Mobile

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červenec 16 10:16:18 CEST 2016

Zdravím,
  koupil jsem si jako jeden ze způsobů mobilní konektivity výše uvedenou
hračku. Pokud netušíte, o co jde, je to taková ta bílá škatulka, co mi
neustále připomíná stolní zmenšeninu domácího odpadkového koše :-).
  Uvedení do provozu bylo snadné - až příliš snadné bych řekl, protože
tam nešlo skoro nic nastavit. Zdá se mi, že webové rozhraní mne pustí jen
do oddílu "pro blbce" a nějaké pokročilejší funkce jsou mi utajeny.
Dovolte proto pár dotazů, jistě jsou zde též jiní majitelé této "popelničky"
:-).
  1) Dle staženého dokumentu o Open Source licencích to nejspíše běží na
Linuxu. Dá se do toho získat ssh, případně telnet přístup ?
  2) Zařízení nabízí možnost vytvořit až 4 různé SSID. Avšak kromě možnosti
nastavit odlišné autorizační způsoby (WEP/WPA/WPA2 atd.) a hesla jsem
nenašel žádné další možnosti nastavení. Např. u jednoho bych chtěl mít
zaplý DHCP server, ale u druhého ne apod. Rovněž možnosti nastavení routingu
a blokování dle SSID by byly vynikající.
  3) Lze změnit vlastní rozsah mimo 192.168.x.x ? V nastavení (v oddělení
pro DHCP) jsou prvé 2 oktety IP pevně dány.
  4) Podporuje to IPv6 (pokud je dostupné IPv6 na použitém APN) ?
  5) Lze nějak prodloužit cca 2minutový timeout automatického odhlášení
z webového rozhraní ?

Bohužel web je na tyto trošku pokročilejší informace o tomto zařízení poměrně
skoupý... Děkuji!

Zdraví Pavel