Etalon napatia v Praktickej elektronike

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Červenec 15 23:40:14 CEST 2016

Kedysi som to mal predplatene, ale pred par rokmi som predplatne
zrusil, lebo som tam cim dalej tym zriedkavejsie nachadzal uzitocne
veci. Posledne roky som to mal predplatene aj kvoli tomu, ze som chcel
aspon takto podporit redakciu, ale pohar pretiekol. Z casu na cas si
casopis prelistujem v predajni a svoje rozhodnutie nelutujem.

V takych tych casopisovo-tabakovych predajniach su niekedy uzasne
tituly, napriklad na Slovensku vychadza asi 4 alebo 5 roznych
casopisov pre liecitelov a psychotronikov, pol tucta casopisov o
svadbe, ale Amaterske radio je jedno pre 15 milionov ludi.
Do akeho platku sa to este da poslat?

Dňa 15. júla 2016, 21:50, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: