Nedostupny pocitac

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Červenec 15 15:53:26 CEST 2016

Asi je to trivialita, ale nemohu na to přijít. Mám dva PC po hw stránce zcela shodné, na kterých byly původně W7 a vše fungovalo. Nejprve jsem na jednom udělal upgrade na W10. Vše proběhlo bez problémů, k mému překvapení funguje zřetelně rychleji, zvláště program na střih videa.

Jenže druhý se k němu nemůže připojit. Pokud v Průzkumníku v záložce Síť vyberu tento počítač, objeví se okno, ve kterém je zpráva:

"Tento uživatel se nemůže přihlásit, protože tento účet je aktuálně zakázán." Pokud se přihlásím jako jiný uživatel, připojení k tomu trucovitému s W10 funguje.

Nicméně pokud se na tom s W10 přihlásím účtem, kterým se na něj nemohu dostat z toho druhého, mohu na něm pracovat.

Nakonec jsem přeinstaloval W10 i na tom, ze kterého se nešlo přihlásit k tomu druhému, ale nic se nezměnilo.

Zkusil jsem i na tom prvním uživatele, který má ty problémy smazat a znova založit, ale ani to nepomohlo.

Poraďte kde hledat, co jsem udělal blbě.

-- Martin Záruba