Reklamace gelove Pb baterie

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Červenec 15 15:15:31 CEST 2016

Uz tam maji volbu za 40 - jde to poslat neurgentne a zatim vzdycky to prislo
stejne rychle jako za tu stovku nebo kolik.

Jedna nedavna ve vysledku pozitivni zkusenost s reklamacemi:

Nedavno jsem reklamoval v TME spatne dodanou zasilku - misto nejakych triaku
za ~40kc prisly kondenzatory za zhruba stejnou cenu. Vyplnil jsem jakysi
formular na webu, kde se dalo zadat, ze vadne zbozi posilat zpet nehodlam.
Pak prislo par mailu, ze se s tim neco deje. Za cca tri dny od odeslani
formulare prisel balicek s temi spravnymy triaky. Po tech kondenzatorech se
doted nikdo neptal.

Zkousel jste tu baterii nabijet? Pokud ma v haji jeden clanek, tak by to
mohlo jit poznat tepelne. Pripadne udelejte kapacitni test. Klidne
opakovane. Zivotnost baterie se udava jako doba po kterou si je schopna
udrzet 80% kapacity (pri teplote tusim 20 stupnu C, kazdy stupen nahoru to
silne degraduje). Vytahoval jsem ted nejake baterky z UPS po 7 letech, ale
to je asi rekord co jsem kdy videl (a nevim jak dlouho ta UPSs uz nebyla
schopna fungovat). Bezne pocitam s vydzi libovolnych (= na vyrobci nezalezi)
Pb baterii na 2-4 roky.

<reklama>
Jestli chcete kvalitni baterie, tak se zkuste obratit na imcopower.sk -
prime zkusenosti s tim ale nemam, jen ten pan konatel (krasna slovenstina)
vypadal, ze vi co dela kdyz jsem s nim mluvil.
</reklama>

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz