Re: Doporučte prog jazyk

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Červenec 15 15:03:09 CEST 2016

A nepomohlo by pro ty zname servry konkretne treba pro ten www.databazeknih.
cz
si udela php proxy a pak to zpracovat, zkousel jsem to a chova se to
korektne narozdil

od seznamu, ktery ma spoustu js a podobnych odkazu, a kdyz to budete mit u
sebe

tak pak nebude problem s cross domain check.

<?php

echo file_get_contents("http://www.databazeknih.cz/knihy/ostrov-lewis-muz-z-
ostrova-lewis-190281");

?>

staci k sobe na server udelat skrip proxy.php a do get treba predat parametr
nevim, jak

to mate udelane, neni to vsemocne, ale zrovna pro tento server to chodi,
teoreticky

by slo na vygenerovan stranku dogenerovat udalosti na jednotlive odkazy
kdyby

jste to chtel odchytavat to si taky umim predstavit.

Zdenek Aster