Reklamace gelove Pb baterie

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Červenec 15 14:25:39 CEST 2016

TME se na mail co s tim ozvalo az po tom co jsem tam zavolal a zeptat se
zda ten mail alespon nekdo cetl.

Napsali mi, ze baterii mam poslat do ceske kancelare a oni ze to preposlou
polakum na reklamaci. Takze muzu cekat, ze se to povlece pekne dlouho...
Priznam se, ze navic nechapu jak bude reklamace probihat - soupnou ji na
nabijecku dobijou a reknou, ze je OK a reklamace zamitnuta.

Nicmene lze uplatnit odstoupeni od smlouvy - tedy ze nechci baterii
reklamovat, ale vratit? Problem je, ze potrebuji dve stejne baterie
(idelane stejna sarze). Kdyz to poslu na reklamaci tak proste mam mesic
svazane ruce a nebo holt zamacknu slzu a vezmu 700Kc a pujdu nekam pres
pult koupit dalsi dve baterie, protoze znacku SSB tady asi nikde nesezenu.

V podstate je to blbost - je to do modelu lode, ale za mesic bude skoro
konec prazdnin... :-(

RV