Re: Doporučte prog jazyk

Ing. Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Pátek Červenec 15 11:51:42 CEST 2016

Zdravím,
pokud chcete zůstat u PHP, případně chcete i nějaké rozhraní a můžete
obětovat nějaké peníze, podívejte se na www.exeoutput.com . Umožňuje
zkompilovat PHP včetně SQlite a dalších doplňků, vytvořit z toho
aplikaci včetně menu a interního browseru (Chromium) nebo command line
aplikaci. Výsledkem je jediný exe soubor.
S pozdravem
MH