Re: Doporučte prog jazyk

Kosta kosta na hrajme.si
Pátek Červenec 15 11:45:53 CEST 2016

Dne 15.7.2016 v 11:27 Cizek Milan napsal(a):
> Pokud máte blízko k PHP, pak asi ten. S CURL není problém získat obsah
> stránky, parsování také nea SQLite podpora je. Nevím, co si představit pod
> databází Calibre. Já osobně bych psal třeba v Perlu, popř. Pythonu. Jinak
> řečeno také ve skriptovacím jazyce.

No to je právě problém, v PHP to již mám, jenže to je nepraktické:
1) musím mít běžící server s PHP
2) v situaci, kdy si zobrazím stránku, na ní klepnu na odkaz, tak adresu
toho odkazu již nemám jak zjistit, tedy přes CURL nezískám požadovaný
obsah (respektive nevím jak). Zatím to obcházím výběrem a kopírováním
přes clipboard - což je ale opravdu dost nepraktické :(

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský