Re: Doporučte prog jazyk

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červenec 15 11:39:41 CEST 2016

Pokud calibre, nelze tyto informace tahat primo pres metadata pluginy?
Neni jednodussi si tyto pluginy napsat primo v pythonu pro calibre?
Existuje napr. i cesky plugin pro databazeknih.cz apod.

Proc primo na sqlite, nelze tyto informace zapisovat 'kosher' zpusobem
pres cmdline aplikace jako calibredb apod? Rychlost ma tady imo nizsi
prioritu nez riziko rozbiti db, ne?
viz "calibredb.exe set_metadata -help"

Pripadne rovnou pres python classu calibre:
https://manual.calibre-ebook.com/db_api.html

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>