Re: Doporučte prog jazyk

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pátek Červenec 15 11:27:48 CEST 2016

Pokud máte blízko k PHP, pak asi ten. S CURL není problém získat obsah
stránky, parsování také nea SQLite podpora je. Nevím, co si představit pod
databází Calibre. Já osobně bych psal třeba v Perlu, popř. Pythonu. Jinak
řečeno také ve skriptovacím jazyce.

--
Milan Čížek

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kosta <kosta na hrajme.si>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 15. 7. 2016 10:55:17
Předmět: Doporučte prog jazyk

"Zdravím,

mám aplikaci v php, která pracuje s databází SQlite a Calibre. Umožňuje
prohledat momentálně 11 serverů s informacemi o knihách a z nich doplnit
databázi Calibre.
Potud dobrý. Jenže díky bezpečnostním restrikcím v browserech je
ovládání poměrně komplikované a nepohodlné, takže mě zas jednou postihla
myšlenka.

Přepsat to jako samostatnou aplikaci, která nebude mít restrikce
browserů a bude schopná otevřít webovou stránku, zobrazený obsah
parsovat a získané informace
uložit do SQlite (obrázky na disk)

Takže k dotazu, co použít za jazyk (asi nejblíž mám k php, C, paskalu)
aby to bylo "in",moc mě to nestálo a rychle to chápala i vykopávka jako já

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský