Doporučte prog jazyk

Kosta kosta na hrajme.si
Pátek Červenec 15 10:54:38 CEST 2016

Zdravím,

mám aplikaci v php, která pracuje s databází SQlite a Calibre. Umožňuje
prohledat momentálně 11 serverů s informacemi o knihách a z nich doplnit
databázi Calibre.
Potud dobrý. Jenže díky bezpečnostním restrikcím v browserech je
ovládání poměrně komplikované a nepohodlné, takže mě zas jednou postihla
myšlenka.

Přepsat to jako samostatnou aplikaci, která nebude mít restrikce
browserů a bude schopná otevřít webovou stránku, zobrazený obsah
parsovat a získané informace
uložit do SQlite (obrázky na disk)

Takže k dotazu, co použít za jazyk (asi nejblíž mám k php, C, paskalu)
aby to bylo "in",moc mě to nestálo a rychle to chápala i vykopávka jako já

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský