Mikrovlnka

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 17:37:45 CEST 2016

To je rozbité vypínání při otevření. Pokud mikrovlnku běžně vypínáte otevřením, vypínač se časem oprská, může se připéct a zůstat sepnutý. Pak je tam druhá úroveň ochrany, která udělá zkrat, abyste si nepustil mikrovlny na sebe.

PH

Sent: Thursday, July 14, 2016 5:26 PM
měl bych dotaz ohledně mikrovlné trouby zn. Sencor. Praskla mně pojistka ta jsem zakoupil  novou( 8 A skleněnou - původně tam byla porcelánová). Po výměně a zapnutí mikrovlnky do sítě vše fungovalo (mikrovlnka zapnula, točila i svítila). Jakmile jsem chtěl otevřít dvířka mikrovlnky tak došlo k prosknut vyměněné pojistky a vyhození jističe na domu.