VHS to mp4

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Čtvrtek Červenec 14 17:20:41 CEST 2016

Zdravím konferenci

Prosím Vás o radu. Šéfové a chlebodárci v létě odlétají do teplých krajin a pro podané vždy vymyslí nějakou bojovku.
Já letos dostal hokejistickou tašku plnou VHS videokazet (cca 100ks) a úkol vyrobit z nich DVD placky.
To jsem nějak od-argumentoval, že je to blbost. (možná pomohlo, že to Combo VHS to DVD už nejde nikde koupit)
Takže mám vyrobit archív na HDD. Existují převodníky a to je dotaz zda nemáte nějaké zkušenosti a názory na tyto udělátory.
Poradíte něco lepšího než Elgato viz odkaz níže? Mimochodem VHS video už se také nedá koupit.
Asi budu muset risknout Aukro či Bazoš. Nebo máte někdo lepší nápad?
Například jít cestou DVD rekordér s HDD?

http://www.conrad.cz/adapter-pro-strihani-videa-elgato-video-capture-pro-mac-pc.k955044

Něco o problematice: (ne, tu kartu kupovat nebudu)

http://m.avmania.e15.cz/grass-valley-canopus-advc300-jak-dokonale-digitalizovat-vhs

Dík za konzultaci a názory

čestmír
Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat utajované informace, informace považované společností za obchodní tajemství, případně jiné informace podléhající ochraně dle příslušných právních předpisů. Pokud Vám tento e-mail byl doručen omylem, zdržte se, prosím, jakékoli manipulace s textem či přílohami, jako je kopírování, přesměrování, zpřístupnění další osobě a podobně. O chybném doručení informujte odesílatele a e-mail včetně příloh laskavě vymažte z e-mailové schránky.

Důležité právní upozornění:

Tato zpráva a sdělení v ní obsažená nejsou jakýmkoli projevem vůle zřídit, změnit, zrušit, zajistit či utvrdit závazek a/nebo dluh společnosti. Za společnost je oprávněn ve všech věcech jednat výlučně její statutární orgán, a to způsobem zapsaným v obchodním rejstříku. Za společnost jsou dále oprávněny ve vymezeném rozsahu jednat pouze osoby k tomu písemně pověřené či zmocněné; tyto osoby jsou však oprávněny za společnost právně jednat pouze písemně ve formě fyzicky podepsaných listin, nikoli prostřednictvím e-mailových zpráv nebo jiné elektronické komunikace. Společnost tímto vylučuje možnost přijetí nabídky, nabídky s dodatkem nebo odchylkou prostřednictvím e-mailových zpráv nebo jiné elektronické komunikace.