doporucte prosim mobilniho operatora

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 14:07:15 CEST 2016

Ja nesledoval zadani, ale pouzivam  mujkaktus .cz    LTE umi,  je to na siti Tmobilu, pokud si budete data dokupovat, tak vas vyjde 1Gb na 200 Kc a pokud se vam povede dobit v akcni ctyrhodinu (cca 1x za 14 dni) tak je to za polovic.

  ----- Original Message -----
  From: Aleš Filip
  To: HW-news
  Sent: Thursday, July 14, 2016 12:38 AM
  Subject: Re: doporucte prosim mobilniho operatora

  Dobrý den,

  LTE jsem našel snad jenom u mobil.cz, takže asi půjdu tam.

  S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora

  Dne 13.7.2016 v 23:31 Zdeněk Aster napsal(a):

    Je to tak https://www.sazkamobil.cz/ptejte-se

    Můžu se SAZKAmobilem používat LTE?
    Momentálně bohužel ne - o zpřístupnění této části datové sítě s Vodafonem intenzivně jednáme, bohužel nejsme schopni přislíbit, kdy bude dostupná i pro zákazníky SAZKAmobilu.

    Zdenek Aster