Re: OT Moment šroubováku

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Červenec 14 10:28:33 CEST 2016

Vztah není, v lepším případě je tam aspoň monotónní závislost :-) ale
víc se o tom říct nedá. Samozřejmě není problém koupit šroubovák, kde
ten vztah je zaručený výrobcem, ale ale tam jsou ceny jiné ne o řád,
ale rovnou o dva :-)

Aleš Procháska