doporucte prosim mobilniho operatora

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 10:23:42 CEST 2016

Trochu to neodpovídá Vašemu zadání 2-10GB :-)
Za ty měsíční peníze vyjde "výhodněji"=stejně toto

https://www.t-mobile.cz/predplaceny-internet

Neboť je cena 1MB/0,4Kč což je stejné jako to

O2, ale platí jen co prosurfujete. Jen pozor nelze použít

někde do alarmu a podobně neboť odečet je pro jedno

připojení zaokrouhlen na 1MB... Což u brouzdání nevadí

na malý datový impuls typu 10kB je to drahé...

Podobně vychází vodafone oskarta

https://www.oskarta.cz/cenik

200MB/77Kč

Při ceně 500MB/200Kč lze vybrat ledasco za podobně

"výhodnou" cenu, ale pokud bylo zadání 2-10GB tam

už je to horší....

Zdenek Aster