doporucte prosim mobilniho operatora

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červenec 13 10:53:21 CEST 2016

Není to úplně podle zadání, ale mám Sazkamobil. Pokud si koupím kredit za
300 a víc, tak si můžu vybrat zda budu mít měsíc levnější volání, nebo 0,5
GB zdarma. Ještě se to pak dá převést na "jednorázový tarif", kde je 1 GB.
Jak moc je to výhodné oproti konkurenci nevím, hlavním cílem byla
předplacená karta s levným voláním od virtuála s konektivitou Vodafonu.

PH

-----Původní zpráva-----
From: David Belohrad
do roka a do dne jedu zase do cech, a podarilo se mi rozsmelcovat
twist-nasim (ktery mi mimochodem svevolne prevedli z uzasneho 10GB
dat+volani tarifu bez meho vedomi). Shanim se po jinem (i virtualnim)
operatorovi, ktery mi da predplacenou kartu a na ni nejaky rozumny datovy
tarif (2-10GB mesicne). nevite o necem>