Autonomne auta

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 12 19:07:07 CEST 2016

Klasická chyba - bezhlavé použití extrapolace.

Dnes máme ve výrobě minimálně 1000x více robotů a automatů než třeba
před 50 lety. Ale množství lidí bez práce není nijak dramaticky vyšší. A
pokud
vyšší je, tak spíš proto, že dnes už se dá slušně žít i bez práce (což
bylo předtím
rozhodně složitější).

PL