Autonomne auta

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Červenec 12 18:58:05 CEST 2016

ESSR zdani praci autonomnich inteligenci a penize prerozdeli.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 7. 2016 18:55:25
Předmět: Re: Autonomne auta

"
No když už z toho děláme takové krásné ot, tak bych měl taky jedno co s tím
souvisý,
pokud budou autonomní auta, fabriky s roboty chce se mi říct, že skláři
nebudou mít co

žrát, ale ten problém je při zamyšlení docela zajímavý. Pokud několik lidí
bude

vlastnit pár fabrik s roboty a podobně, a ostatní nebudou mít práci, tak kde

Ti vlastníci fabrik udají své výrobky aby mohli být bohatí, když je nebude
mít kdo

koupit, protože nebude mít kde vydělat, to je to co mě celkem není jasné a

dost mě to zajímá..... To všechno bude zase nás všech nebo co :-)

Zdeněk Aster