Autonomne auta

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červenec 12 16:32:56 CEST 2016

Preco mikrokontroler?
Vsak obsahuje miliardy tranzistorov

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Tuesday, July 12, 2016 4:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: Autonomne auta

> Dobře zacvičená neuronová síť už teď umí rozpoznávat některé scény
> prokazatelně lépe než lidé. Myslím, že to jen otázka času na další
> vývoj algoritmů a zvýšení výpočetního výkonu, než bude schopná
> rozpoznat téměř každou scénu lépe než téměř každý člověk. A náznaky
> toho, že to s umělou inteligencí půjde, se objevují čím dál častěji,
> viz třeba
> http://www.osel.cz/8903-letecka-bojova-umela-inteligence-si-natrela-na
> -chleba-takticke-experty.html . Osobně bych se do takového auta ani
> tak nebál vlézt. Je to jen psychologická bariéra a tu je nutné v sobě
> [...]

Taky bych neměl s autem na principu rozpoznávání obrazu problém - jenom bych si dovolil upozornit, že mozek má 1.5 kilo a 25 wattů příkonu -  to je proti počítačům analyzujícím obraz "mikrokontrolér" - takže prorát se serverovou farmou - v jakékoliv disciplíně - se mi nezdá jako taková ostuda.

Zdraví Petr Kubáč