Autonomne auta

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Červenec 12 09:07:30 CEST 2016

Dobře zacvičená neuronová síť už teď umí rozpoznávat některé scény
prokazatelně lépe než lidé. Myslím, že to jen otázka času na další
vývoj algoritmů a zvýšení výpočetního výkonu, než bude schopná
rozpoznat téměř každou scénu lépe než téměř každý člověk. A náznaky
toho, že to s umělou inteligencí půjde, se objevují čím dál častěji, viz třeba
http://www.osel.cz/8903-letecka-bojova-umela-inteligence-si-natrela-na-chleba-takticke-experty.html
. Osobně bych se do takového auta ani tak nebál vlézt. Je to jen
psychologická bariéra a tu je nutné v sobě přemoci :-)

Aleš Procháska