Re: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červenec 11 21:39:05 CEST 2016

Dole si přepněte češtinu, ale jak jsem psal, už nabíječku neprodávají.
Pouze na novější typ:
https://www.kompernass.com/index.php?route=product/category&path=782

S tou nabíječkou máte asi smůlu, pokud to bude tím řídícím IO.
Tranzistor koupíte v číně nebo tam dejte nějaký jiný.

Martin Hanek