Nefunkční klávesnice u NB

Aleš Zíka zika na results.cz
Pondělí Červenec 11 15:05:11 CEST 2016

Zdravím,

dceři zničehož nic během práce přestala fungovat klávesnice na notebooku HP
Pavilion 15-r001nc. Myslel jsem, že to bude jen uvolněný konektor, ale
vypojení a připojení nepomohlo, nejde ani jedna klávesa, přitom je na
klávesnici pár ledek a ty svítí, takže konektorem to asi nebude. A že by
najednou odešla všechna tlačítka je asi blbost.
Co může na současném low cost NB shořet tak, že odejde jen klávesnice, ale
zbytek chodí? To je tam nějký jednočip jen na čtení klávesnice? Očekával
bych, že to bude součástí nějakých S/J můstků, ale pak bych čekal, že toho
přestane fungovat víc.

Máte někdo nějaký tip, co bych mohl ještě zkusit? Hledal jsem zapojení
klávesové matice, něco jsem našel, ale pochybuji, že je to stejné pro
všechny NB klávesnice, tak zatím nechci zkoušet zkratovat piny přímo na
konektoru, abych neodpálil něco dalšího.
A dá se nějak simulovat klávesa Fn na externí klávesnici?

Díky za rady,

Aleš Zíka