OT recept, was OT novy sporak

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 7 22:58:04 CEST 2016

Nerozoberaju, len sa pytaju. A ano, je uhorkova sezona. Kedy ked nie v juli?

No ale preco nedas nejake mudro priamo k veci, ak si teda v tomto skuseny?
Ja (teda nie ja, moja lepsia polovicka... ale to sa tak hovori ((C)Bolek
Polivka https://www.youtube.com/watch?v=PI4-yBWJrX0&feature=youtu.be&t=80
)) som uz baklazan varil, piekol, griloval, ale na plynaku som ho este
neopekal, a uprimne povedane, ani si to dost dobre neviem predstavit.

wek