OT: novy sporak

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Čtvrtek Červenec 7 18:21:37 CEST 2016

Přesně tak. Sám mám možnost vařit střídavě na plynové a indukční desce.
A kdybych měl pro sebe kupovat, koupím si zase plyn:

nádobí na indukčce víc klouže
při polití (s mokrýma rukama) je někdy obtížné ovládání (tlačítka nereagují)
na plynu někdy vařím ve varném skle
na plynu někdy dělám lilky přímo na plameni
+ sem tam s plamen hodí i na věci s kuchyní nesouvisící

PS: ale uznávám, že indukčka má také svá nepopiratelná +

Martin M.