[OT:] Windows 10 - jak pripojit share z WinXP?

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Červenec 7 09:03:53 CEST 2016

Děkuji, právě jsem si díky Vašemu návodu zprovoznil Remote Desktop z
W7 na WS2000. Googlil jsem jako o život, ale všude byly návody jak
povolit na cílovém počítači RDP, ale že je třeba slevit na šifrování
nic :-((
Chovalo se to podivně, normálně se zobrazila logon obrazovka, ale
tvářilo se to jako chybné heslo. Že je správně jsem věděl, z XP to
předtím fungovalo.

Tomáš