Prehravani zvuku z MCU

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Červenec 6 11:08:31 CEST 2016

Ja si ty vzorky jsem take schopny udelat - tak linej nejsem... ale
dekuji za snahu.

Prave mi slo o to zda to uz nekdo nezkousel...sice jsem to napsal tak
nejak zesiroka, ale slo mi prave o to jak udelat to aby se mi zrychlilo
opakovani zvuku, ale zustaval jsem zhruba na stejnem tonu. No cim vic o
tom premyslim tak to opravdu znamena jeste jeste v ramci vzorku vkladat
opakovane sekvence, aby delka zvuku zustala zachovana.

RV