Prehravani zvuku z MCU

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červenec 6 10:07:04 CEST 2016

Zmena rychlosti prehravania zmenou sample rate sa da vysksuat v
zvukovych editoroch, trebars audacity.
Ako sa bude zmensovat samplerate, zacne byt zvuk "plechovy" a
samozrejme sa bude zuzovat prenasane pasmo. Trebars pri 10kHz je sirka
pasma teoreticky 5kHz, zvuk je ale dost hnusny (zvlast na 8kHz),
pripomina to zvuk z telefonu.
Snazil by som sa neklesnut pod 20kHz, ak mate zvuk nasamplovany
trebars na 40kHz, znamena to prehravanie polovicnou rychlostou (a
prislusne zmeneny "pitch", teda vyska tonu). Ak ten isty zvuk budete
prehravat na 80kHz, dostanete 2x rychlejsie prehravanie, vsetko bude o
oktavu vyssie.
Nie som si ale isty, ci to je to, co chcete, zvuk toho motora moze
zniet neprirodzene.

Skusim Vam urobit zvukovu vzorku.