OT: novy sporak

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Červenec 5 00:16:30 CEST 2016

Když si segrá zařizovala byt, tak měla nabídku buď elektřinu sporák
a nebo kombinaci 2xindukce+2xelektřina já indukci viděl tenkrát u kamaráda
a jako technikovi se mi to strašně líbilo. Donutil jsem ji do té kombinace.
Sice se ji moc nechtělo i cena tenkrát byla vyšší né o tolik ale byla.
Nicméně.
Je strašně spokojená, rychlovarnou konvici nepotřebuje a klasické
elektrické plotýnky nepoužívá...... jen indukční....

Zdeněk Aster