OT: novy sporak

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Červenec 4 13:46:53 CEST 2016

Já bych už nekupoval nic jiného než indukci, bez plynu. To je tak
pohodlné na použivání i čištění, že se s tím podle mé zkušenosti
nemůže nic srovnávat.

BTW, když už je tu ten kuchyňský koutek, nesetkal jste se někdo s
nějakým alternativním "partyzánským" firmwarem do myčky nádobí? Myslím
tím nějak předělaný, aby se hlavní funkce myčky změnila z šetření
vodou na mytí nádobí? Máme teď novou AEG a ta je tak úporně úsporná,
že si přímo o nový firmware říká :-)

Aleš Procháska