novy sporak

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Pondělí Červenec 4 12:11:39 CEST 2016

Mel jsem zapalovac integrovany v regulacnim knofliku na sporaku tuzemskeho
vyrobce odhadem 10 let. Nikdy s tim nebyl jediny problem, a verim, ze
obyvatel bytu, kteremu jsem sporak nechal v prodanem byte ho stale pouziva.

Rozhodne vyberte ten integrovany, kdo poznal nechce jinak.

O.

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 04, 2016 11:16 AM
Subject: OT: novy sporak

Dobrý den,

Jest mi zakoupiti, nový kuchyňský sporák. Po průzkumu trhu, zůstaly v
posledním kole volby, dva kombinované sporáky, nejmenovaného
tuzemského výrobce. Jak je v dnešní době běžné, oba mají elektrické
zapalování, jeden separátní, ovládané tlačítkem na předním panelu,
u druhého je ovládání integrováno do regulačního knoflíku.
A především k tomuto směřuje můj dotaz. Jelikož preferuji dlouhodobou
spolehlivost a případnou snadnou opravitelnost ( i neautorizovanou ),
mám z onoho druhého řešení jisté obavy.
Máte s tím někdo zkušenosti, ať již jen uživatelské, nebo i opravářské
?
Jak je to vnitřně řešeno ? Je tam běžný mikrospínač (jako např. u
dvířek mikrovlnky) nebo je spínač pevnou součástí mechaniky kohoutu a
separátně nevyměnitelny ?

S pozdravem, Pavel
  mailto:  gatilo + zavinac + centrum.cz